erica is in the blog

hej allihopa! det här är erica som skriver, jag tänkte gästblogga lite granna!

denna dagen har jag som vanligt skrattat väldig mycket med evelina blom. hon är en riktigt härlig och rolig person som man aldrig kan ha tråkigt med! och det verkar en viss Filipe Ramos också förstå.... hihi men iaf, du evelina är en riktigt härlig person! jag känner ingen annan som spelar flöjt i telefonen! och det är just det som gör dig till den härliga person du är! jag gillar dig, mycket! och jag hoppas att du känner likadant för mig. jag hoppas på att vi ska kunna vara vänner länge för du är en sådan person man inte vill missa att ha som kompis, du är alldeles för härlig, rolig, söt och bra för det. jag har inte tråkigt en enda sekund när jag är med dig och det är en av alla miljarder saker jag gillar med dig! glöm aldrig bort vem du är, gör du det missar du allt det roliga i livet som jag är säker på att Evelina blom kommer få uppleva. Jag hoppas på att våran nya vänskap kommer hålla länge. Lev alltid efter ditt hjärta och efter vad DU vill och ingen annan, enkelt att säga men du eve kommer att fixa det! Det vet jag , du är en stark och självsäker tjej som jag känner på mig kommer klara sig igenom alla svåra hinder som livet kan bjuda på.

I love you// Erica "the guest blogger" Hernant

Kommentarer
Postat av: evvis

Erica du är också underbar och jag hoppas du nu läser detta. Det är roligt att höra att du aldirg har tråkigt med mig och att jag var så roligt viste jag inte ;) Men man ska ju vara sig själv så varför ska man inte spela ut och vara det fult ut ;)

2011-01-13 @ 17:55:28
URL: http://evvisevve.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0