God natt

Oj klockan är snart 10 och jag ligger resan i sängen och redo för att sova det var nog ett väldigt långt tag sedan jag var redo att sova så tidigt. Men aa det är nog för att jag inte gjort så mycket mer än att plugga och jag hat inte somnar heller när jag kom hem från skola så det är en trött evvis som nu skriver detta:) får utsäkta min stavning men mitt tangentbord på ipoden gör inte som man vill utan kan ibland välja ord själv som inte hör ihop och sedan har jag ganska brottom jämt med så aa då blir det fel. Pappa brukar kalla mig fort o fel;) inte så roligt men ni hör det ju inte från han för han säge det mycket roligare eller så är det helt enkelt att det är så tråkigt att det blir roligt :) ne nu får jag nog säga god natt så görs vi i morgon :) då det väntar träning på actic kl 4 :) Puss evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0