Helg!

Hejsan!

 

Dagen har varit lite annorlunda men bra. Det börja med skola men inte en vanlig dag utan vi hade först matte och sedan hade vi lunch och sedan kick off med projektet som handlar om olika organisationer och företag och sådant sedan så hängde jag med Anna ner till stan lite och kollade runt och köpte ett fransk manikyr sätt så att jag slipper min dåliga vita andra nagellack. Sedan så for jag hem till mig och har nu precis fixat naglarna och ikväll ska jag och becka hitta på något men vad vet jag inte än.

 

Kanske ska berätta lite mer om projektet. Detta är ett projekt man börjar med i ettan det har inget att göra med det som man gör sedan i trean. Detta är mer för att man ska fått lärar sig olika tekniker och så. Det handlar om att man är i grupper (jag hamnade med Filipe Ramos och Erik Arnholm) och ska ta reda på saker som ett företag eller organisation man fick ett företag eller organisation som var mer anpassad efter vilken inriktning man gick men efter som att jag har valt Samhälls inriktningen så kunde det bli nästan vad som helst eller nästan. Detta projekt kommer även att fortsätta i tvåan också men då kommer det var på engelska och lite andra saker man ska lära sig.  Jag var ju den enda tjejen som blev själv med 2 killar alla andra av mina kompisar kom med varandra utom jag. Antingen var det en grupp bara med killar eller bara tjejer eller en kille och två tjejer men aa det var ju klart att jag skulle hamna med två killar själv men det var ju tur att det var på glada och roliga killar man hamnade med om jag ska vara helt ärlig så kommer det nog bli dubbelt så mycket skratt som jobbande men aa de har lovat att vara allvarliga och sköta sig. Men det började ju dag i dag så jag hoppas det fortsätter så. Så om ni läser detta killar så nu KÖR vi så att det ryker och vi kommer göra det bäst även om vi fått en svår organisation men är ju så grymma så aa det kan inte bli något annat än bra ;)

 

Kanske ska fråga om becka har lust att fixa en ny header åt mig i dag det vore ju snällt och lite roligt så jag ska nog lägga över lite av mina förslag på bloggen eller ni kommer inte kunna se dem förens de kanske blir en header.

Nu ska jag dra men ha en fortsatt bra kväll så ses vi imorgon.

 

Kram

evvis♥

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer överleva! :D

2011-01-21 @ 17:36:06
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0