Ingen återvändo nu längre!!

Hej!

 

Dagen startade med att  mamma kom i och väckte mig för att hon ville jag skulle med och träna och jag kände att jag har inte tränat någon gång i veckan än så aa jag hade väl egenterligen inget val. När vi kom ditt så fixade vi nu så att jag fått ett riktigt medlemskap och nu är det bara att tutta och köra så aa mitt nya liv kommer väl bli på gymmet (actic). Så nu ska det bli hej då mage och hej alla gamla muskler. Nu ska jag ta och duscha av mig och sedan plugga matte i ett par timmar och sedan i kväll ska jag och min lilla Johanna gå på den nya filmen på bio.

 

Igår så spenderades kvällen med den omogna Rebecka och aa ni som är inblandade vet ju varför och så men aa jag tänker inte ta upp något här men hon har en väldigt vild fantasi och konstig humor ;) Så vi smsa och sen så var vi inne på datorn och kolla på Let´s dance och lyssnade på musik och för en gång skulle så var det jag som hade massor nya låtar och becka tyckte de var bra.  Och aa jag börjar nog bli snäppet bättre än becka nu ;)

 

Imorgon blir det att dra till badet i ett par timmar och hjälpa till och träna nya simmare och även gamla simmare i klubben. Och sedan blir det såklart plugg ;)

 

Ne men nu måste jag ta en lång och varm dusch så ses vi :D

Kramar

evvis♥

 

 

 

Bild gjort av mig och bilder från weheartit.com

 


Kommentarer
Postat av: carro!

asså, jag har ätit hur mkt pencillin i hela mitt liv. men den gången blev något fel..:S men antagligen var det just det pencillinet!

2011-01-22 @ 16:14:17
URL: http://whitewall.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0