Jag har inget liv längre.......

Aa ni ser ju som det står mitt liv är ju inget liv längre. Det är bara massor plugg och aa stress lättare sagt. Men det är tur att det finns folk som man kan skratta med och få lite andra tankar. Idag har jag varit i skolan och sedan var jag och gyma på Actic och sedan hem äta och nu ska jag fortsätta med mitt pluggande.  Har naturkunskaps prov i morgon som jag har sagt typ tusen gånger mena det kommer nog gå bra är mer nervös över svenska provet nästa vecka typ tusen sidor nu över drev jag lite som ni säkert fattar.

 

Något annat:

Tänk att man aldrig kan bli av med frågor man har i huvudet. Det är frågor man vill ha svar på men just nu ser det inte ut som att man skulle kunna få de svaren. Men det är bara att le och gå vidare solen går ju upp även om man undrar saker och skulle helst vill sova. Men är människor lätta att miss tolka ansikts utryck tänk om en människa tror att man är sur på den fast man egenterligen inte är det och att man vill kanske vara vänner i stället. Tänk om blicken visade fel när man menade raka motsatsen och ville visa att man är glad men sen så blev det fel. Så jag hoppas inte man är sur för det för jag är ju inte sur jag är jätte glad även om det kunde sett ut som att jag var jätte glad och aa vänner är livet och sådana vill man ha flera inte bara tjej kompisar utan även killar!

Jag hoppas du inte tror jag är sur för jag är glad och det är faktiskt sanning:D

 

Detta kanske verkar som ett väldigt deppigt inlägg eller så är det bara jag som tycker det men hoppas ni står ut ;)

 

Kram

evvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0