Jag vet att...

Jag har uppdaterat väldigt dåligt men har helt enkelt inte hunnit och jag hoppas ni inte slutar läsa för det men jag har ett väldigt viktigt matte prov på fredag och det tar väldigt mycket tid samtidigt som jag ska göra annat.men jag ska försöka med minst ett inlägg om dagen. Idag har jag varit i skolan slutade 13.00 och då for jag hem med bussen och la mig i soffan och såklart så aa somnade jag säg någon gång jag inte har somnat ;) sedan pluggade jag matte i ett par timmar och sedan han jag även med en tur till actic och där träffande jag underbara Agnes och det blev en liten pratstund och sedan for jag hem igen och då blev det att duscha och slappa framför tv:n och njuta av livet:) Imorgon blir det skola igen och plugg kanske en snabb sväng på stan om jag får med någon men aa annars får jag göra mitt ärende en annan dag har tänk att köpa en ny berlock til mitt Thomas Sabo armband och aa det är alltid roligt med lite nytt ;) Hade tänkt lägga in en bild men jag bloggar från min iPod nu och det är så sjukt fula bilder på den så de kommer jag inte visa och sedan vet jag ej hur man lägger in bilder från ipoden till bloggen men hoppas det går bra ändå :) god natt evvis<3 Ps.sorry för min vackra stavning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0