Onsdag

Hej på er!

 

Nu sitter jag ännu en kväll med datorn i knätt och bloggar. Det börjar bli en vana att jag gör det.  Dagen började med att klockan ringde kl.07.00 även fast jag inte började skolan förens tio i 11 men aa jag och Anna hade bestämt oss för träna våra muskler och börja vårat nya tränings liv ;) Så det blev lite av varje och sedan så drog vi vidare till skolan och när jag kommer dit så har jag såklart glömt mina nycklar. Lyckat evve lyckat! Så det blev att sprida ut sakerna i kompisars skåp och bara fortsätta livet även fast mina grupp medlemmar var väldigt sura för att jag råkade ha alla anteckningar och allt i mitt skåp men jag måste även säga ett detta var nog bra för att de skulle fatta att de skulle också skulle göra som jag sa att också anteckna. Jaja jag har ju överlevt så aa. Efter skolan tog jag med mig Hentorp och skultorparen till Busshållplatsen och tog bussen hem där hemma blev det först att äta lite och sedan sova och sen plugga liksom en vanlig dag för mig ;) Sedan pluggade, pratade i telefon och nu sitter jag som sagt med datorn i knätt och njuter.

 

Imorgon blir det skolan igen och jag slutar tio i 4 min längsta dag än så länge på Västerhöjd. Får väl se om man överlever. Man kommer nog däcka i soffan när man kommer hem som vanligt men aa jag måste ju även plugga det sista till matte provet på fredag.

 

Varför finns det frågor utan svar för? Frågor vill man alltid ha svar på. Det är lite störande att gå och fundera över dem själv men man vill ändå inte fråga någon om dem för att de verkar dumma och är svåra att förklara. Men det finns ju ett tale sätt som säger det finns inga dumma frågor utan dumma svar ;D

 

Kramar

evvis♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: carro!

evelina, välkommen till världen där man slutar klockan 4!!!!

2011-01-27 @ 17:34:17
URL: http://whitewall.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0