Onsdagen den 19/1

Hej!

 

Dagen har bestod av skolan och sedan så blev det att ta bussen hem och tog en talrik med filmjölk och macka med ost på det var typ en vecka sedan jag åt det och jag måste säga att det var riktigt gott. Sedan hamnade jag i soffan med datorn i knät och ska nu stänga av den och plugga till samhällsprovet imorgon.  Sen så blir det nog slappa framför tv:n.

Dagens outfit: Blåa jeans, vit blues, ljus blå mys tröja och vita pärlörhängen och svarta skor.

 

Resten av veckan:

 

Torsdag: Samhälls prov, kanske träna och börja med matten.

Fredag: Inget planerat än men måste nog börja med matten.

Lördag: Kanske vara med bekca och plugga matte.

Söndag: Uppstart med alla sim grupper både sim och leken och sedan blir det att träna en större grupp U-gruppen. Och sedan måste jag åter igen plugga matte.

 

Ne nu ska jag stänga av datorn i några timmar och plugga. Det känns som att det ända jag skriver men aa det är ju en sådan period nu med mycket plugg så jag hoppas jag inte tjattar hål i huvudet på er.

 

Kram

evvis♥

Bild från weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0