Plättar :P

God morgon!

Dagen började med att telefonen ringede en signal och när jag skulle svara så slutade det. Sedan en halv timme efter stod grannens kompisar med bilen utanför och tuttade hela tiden i en kvart så då blev jag ännu piggare och gick upp.  Nu sitter jag i soffan och kollar lite på TV ska snart plugga och sedan ska jag äta plättar är så grymt sugen på det så jag bestämde mig i natt när jag var hungrig att jag ska göra det. Sedan resten av dan ska jag plugga och slappa och inget roligare händer :D

Imorgon: Händer inget än vad jag vet så aa får hitta på något. Kanske ta med mamma och träna lite på dagen. Och plugg

Fredag: Göteborg med min underbara Angie.

Lördag: inget bestämt än eller kanske men inte helt bestämt, lite plugg.

Söndag : Plugg och njuta av den sista lediga dagen.

Måndag: Skola igen men första lektionen har vi fått inställd mycket skönt.

Ne nu ska jag kolla datorn lite och sedan äta frukost och plugg.

Kramar

Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0