sommar nu

Jag vill ha sommar nu jag är trött på all slask och snö det har liksom fått sin tid nu och det räcker tycker jag. Om min pappa skulle läsa detta skulle han bara nej då det är ju inte ens vår än jag lovar att säga till när det verkligen är vår . Och man ska nog lite på han för han hade rätt när jag tyckte det vår sommar då sa han att det vår höst så sa men jag vill ha sommar så att man slipper gå runt och frysa hela tiden och att man kan bada och sola. Men det man nog längtar mest efter är nog ett långt sommarlov ! Nr ju ska jag bara äta klar och fortsätta med mitt pluggande och sedan slappa lite . Nu är det bäst jag slutar för min bror vill ha tillbaka hans mobil :) Kram Evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0