Söndag 2/1

Hej!

Idag har det blivit lite dåligt med uppdateringar och jag hoppas ni förstår att ibland blir det så men sluta inte läs för det. Anledningen till att jag inte hunnit idag är för att jag och Angie (Angelica) och Theo (mina kusiner) har varit i Billingebacken och åkte slalom dör för första gången i år och det var väl roligt ett tag men man tröttnar för att den är så kort och det blir för enformigt för min smak men det var roligt att få göra nått med mina kusiner. Sen när jag kom hem åt jag kräftsoppa och ris a la malta och sen ska jag med familjen och kanske äta ute och sedan ska vi på bio den där ganska nya som kom på juldagen den har flera innan inte Narnia utan aa jag kommer helt enkelt inte på namnet.

Men nu ska jag slappa lite för jag håller på att somna som vanligt ;) Jag är verkligen en natt människa och jag sover på dagen jag kanske är en fladdermus;)

Ne men vi ses!

evvis♥

Polyvore.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0