Söndag

Hejsan!

Min dag startade med att jag vaknade vid 11.00 och då blev det frukost och sen hängde jag med mamma och tränade på actic och då brände man ett par kalorier och sedan hem och duscha och äta mat och efter det blev det läsa engelska boken och sedan naturkunskap och sedan kolla lite på tv och sen har jag läst engelska boken igen och nu datorn :D detta kändes väldigt ovärt men aa det blev ju alltid något.

 

Vänskap är en väldigt viktig del av livet som alla behöver

Är som du vill att människor ska se dig

Nya vänner är bara bra och det är det man vill ha

Nu sitter jag och försöker komma på något att skriva

Evvisevve.blogg.se ja det är min blogg för mig och mina vänner

Resa till något varmt land med vänner skulle inte sitta fel nu

 

Ser ni ordet?? ;)

 

Ne nu ska jag göra lite saker och sedan vet jag inte mer kanske njuta av att vara ledig det är ju aldrig fel.

Kram

evvis♥

 


Kommentarer
Postat av: Anna

ja kan vi inte skita i svergie och resa bort till värmen snälla? :)

2011-01-09 @ 19:53:50
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0