Tankar!

Hur vet man om en vän är en riktig vänner eller fejkar? Hur vet man om man vill vara vänner eller inte? Hur får man reda på frågor som man vill ställa men verkligen inte vågar fråga? Hur gör man för att ta reda på allt som man vill veta och saker som man ska glömma men ändå vill veta mer om? Och sist varför måste man vara så nyfiken och feg?

 

Aa jag är nog inte själv om att tänka på detta. Jag tycker det är tråkigt att man har massor frågor att ställa men det känns antingen som att det är försent att ställa dem eller att det kanske känns fel.  Men det säg ju att det finns inga dåliga frågor utan dumma svar.  Jag är nog en som lätt får dumma frågor på huvudet och nästan så att jag skrattar åt dem själv men jag är så sjukt nyfiken på dem egenterligen medans alla andra säger släpp det strunta i det. Det är väl skönt att det vill ens bästa men bara för att man tänker på att man ska glömma något så gör man inte det utan man blir påkommen hela tiden av sig själv.  Aa detta kanske låter helt konstigt men det är så tycker jag undrar och kom och tänka på att det är så att man kommer alltid att gå runt med obesvarade frågor och egenterligen borde man släppa dem men det går inte så då går man istället och tänker mer på det . Hur gör man på bästa sätt att glömma något men egenterligen vill man inte helt och man vill kanske fortfarande något men vad? Och sen när man trodde att man gjort det som man trodde var bäst var det kanske inte det och då undrar man om det är något som är ens fel fast man egenterligen gjorde det för att det verkade som att det var lite negativt och då slutade man och då får man frågorna igen. Varför måste man bli på kommen hela tiden fast det är ens själv fel.

 

Aa detta är lite av mina tankar som jag tror jag inte är ensam om utan att det finns säkert fler som har dessa tankar.

 

Glada kramar

evvis♥

 

några av mina underbara vänner :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är en underbar vän Eve!!<3

2011-01-31 @ 15:54:11
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0