Tankar!

Tankar:

Tiden borde snart sakta ner så att man hinner. Allt förändras allt menar jag verkligen då djur, människor, prylar, naturen och många flera saker. En del saker är positivt att det för ändras och vissa är negativa. Negativa saker är att man tappar kontakter, man blir äldre och måste fundera framåt och satsa, alla underbara blir äldre och flyttar och man ses eller hörs inte lika ofta som man vill. Det finns många negativa men även lika många positiva saker som man blir äldre och får göra mer, man lär känna nya, man kan börja tjäna egna pengar, göra saker utan ens förälders underskrifter. Men kan säga att det positivaste sakerna är att man får göra att man närmar sig den åldern man får göra vad man vill bara det följer lagarna ;) och att man får skaffa något eget.  Jag hoppas att man får som man alltid drömt om att man hittar det man söker och att man får några drömmar i uppfyllelse.

Livet är en gåta utan svar. En gåta som man får gå och undra över men egenterligen så längtar man inte efter ett svat för man vet ju aldrig när det kommer och man vill nog inte veta saker i för väg i alla falla inte jag. Eller saker som är positiva men negativa kan stanna och dyka upp när det är dags men vissa negativa vill man nog ha ett hum om så att man slipper gå och undra sedan efter varför saker inte kom fram tidigare utan att man fick stöta på det själv och få ett frågetecken över huvudet.

 

Jag vill gärna att ni skriver en kommentar och säger vad ni tycker om det sista jag skrev Från livet är en gåta utan svar och sedan era tankar och vad ni tror jag menar med det. OBS! om ni vill att det inte ska vara synligt för någon skriv det då i tydligt i kommentaren.

 

Kramar

evvis♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0