Tisdag men jag har gått och trott...

Hej!

 

Nu sitter jag med datorn i knätt och chattar med Anna som försöker få mig att kolla på det där hänga tvätt och kasta gris sporten ska ha en match. Men jag har klarat mig i 16 år utan handboll så jag klarar mig nog liksom nog i ett x antal år till. Där fick jag in lite matte med ;) Innan jag placerade min rumpa i soffan så har jag pluggat matte i ca 3 timmar och innan var jag så trött och hela huvudet sprängdes och jag vara bara helt sur och jag vet inte ens varför antagligen för att jag var trött och hungrig.

 

Måste bara säga att varför ska man blanda in massor skit i skol maten typ i går var det ju någon kinesisk gryta med 5 st kryddor i men det var ju typ en pepparkaks deg det lukade det och smakade skit. I skolan lever man typ på grönsaker och bröd. Och ibland så är det riktigt bra mat men ibland är det liksom tugga och svälj. Och sen så har man skit långa lektioner och så aa magen kurrar hela tiden;)

 

Oj detta tog längre tid än vad jag trodde att skriva detta men aa två samtal med faster lotta och mamma så aa fick det ta den tid det tog.

 

Imorgon har jag sovmorgon till 10.50 och jag har nu dragit med mig Anna till gymmet så kvart över 8 så sitter vi på väg till gymmet ;)Sedan skola och plugga.

Nu ska jag kollar runt på tv:n och jag lovar att jag kollar på allt utom handbollen.

 

Kramar

 

Evvis<3

 

Bild om gjord av mig men bilden är från weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0