Trötter aa det kan man kalla mig (idag)

Hejsan!

 

Idag har jag pluggat och nu sitter jag ny duschad i soffan efter att ha varit och tränat på gymmet. Kroppen känns la sådär lite skakig. Jag borde ju vara van vid att träna hårt men aa tydligen inte efter 10 år som simmare ;)Och så hörde man skriken inne från simhallen där det är JDM i helgen och man får typ flash baks och fatta att jag kommer sakna tävlingarna den härliga känslan får hoppa med någon gång som tränare så jag kan få andra att få känna den härliga och faktiskt lite mysiga känslan. Ni som själva har varit med om det vet nog hur det är och att det är roligt och en underbar känsla. Resten av dagen ska jag plugga lite till sedan ska jag äta våfflor och se på ” SOLSDAN” :D Sedan ska jag sova och drömma söt.

 

Går dagen spenderades hos Erica med film och spel. Jag eller vi fick killarna att se ”sex and the city 2” de klagade lite i mellan åt men det kollade och det var helt tyst. Men aa det stod ut hela filmen och jag tror faktiskt att de tyckte det var en bra film men att de inte vågade erkänna de. På vägen hem hade vi snöbollskrig och gick och pratade och sedan gick vi världens omväg runt för att följa alla hem och sedan för att Filiphs buss inte gick på ett bra tag men det var skönt med lite ny luft mitt i natten :D Sedan blev det att slänga sig i sängen.

 

Nu ska jag plugga lite medans mamma lagar våfflor . Nu har min mamma fått helt fel tankar som är att hon ska önska sig likadana stövlar som mig när hon fyller år fast röda men jag tycker inte det är okej hon får antingen köpa högre eller lägre helst låga utan snörning. Ne jag ska få henne på andra tankar det är ju ett par månader kvar. :D Mamma om du läser detta så aa nu vet du jag tycker inte mor och dotter ska ha samma skor eller kläder så aa glöm din dröm ;)

 

Kramar

Evvis<3

 

 

Ni är en del av det underbaraste :D


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är underbar du med! <3

2011-01-17 @ 20:04:42
URL: http://mylifethewayitis.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0