Jobb imorgon

Hej !! Vet ni vad jag just nu längtar till ?? Jo till sim och leken drar igång :) många tycker nog att jag är störd men det ska bli så sjukt roligt och nu när man vet hur grupperna är och man är utbildad. Jag var ju inte haft någon grupp sedan jag blev klar med utbildningen förutom den som in gick i kursen. Imorgon är det dags för första dagen på jobbet och jag är ganska nervös men jag vet inte varför. För jag vet ju vart jag ska gå och jag vet tid och jag har ju pratat med dem och de verkade snälla och de viste att jag skulle komma. Kan det var för att stiga in genom dörren och ingen är där ?? Eller att jag ska fastna i hissen själv? Eller att jag ska skämma ut mig ?? Jag vet ärligt talat inte varför man ska vara nervös!!! Men aa tänk imorgon vid denna tiden har jag varit där och har för hoppningsviss inget att vara nervös för. Idag har jag slappat och bakat en paj med eget recept ( bilder kommer ) och nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon även om jag börjar senare imorgon och det är 10 men tisdag kommer nog bli värre när jag börjar antingen 7 eller 8 ;) men man får vara vänja sig och se pigg och glad ut och kämpa på och göra sitt bästa :) nu ska jag lägga mig och förbereda mig med en god natt sömn. God natt Evvis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0