Allt bara snurrar!

Har ni tänkt på det allt snurrar ju verkligen. Mitt huvude snurrar av tankar, träden snurrar med vinden, jorden snurrar, mina kompisar tankar snurrar, regnet/vattnet åker runt, årstiderna åker runt och mycket mer saker. Allt är som ett kretslopp eller kanske inte mina och mina kompisars tankar. Kan nog direkt säga att mina tankar inte är om samma som mina kompisar har. Men vad min tanke handlar om kan jag inte riktigt säga. Men en sak kan jag säga att den handlar lite om drömmar. Jag är nog den människan som tänker mest i hela världen. Jag tänker verkligen på allt och inget säg någon gång jag inte har en tanke i huvudet. Ni kan ju fråga mina kära vänner vad de skulle säga det skulle nog säga 4 ord ”Hon tänker för mycket”. De får många gånger säga till mig sluta tänk och gör saker istället.

Nu låter det som att jag är helt störd men jag själv tycker det är normalt att tänka men mina vänner säger ju som sagt att jag tänker för mycket. Hur ska man sluta tänka eller i alla fall tänka mindre. Det finns ju saker att tänka på hela tiden allt mellan himmel och jord. Mina vänner jag oftast är med får väl kanske vet en och annan tanke borde nog lära mig att hålla dem inne lite och ha mina tankar för mig själv. Man vet ju aldrig vad de kan göra med dem liksom vem vet de kanske går och säger det till någon annan. Vad vet jag?? Men jag litar på dem faktiskt att det stannar mellan oss för vänner är där för att prata med och lita på annars är det ingen bra vän. Även om dem ibland vill jävlas lite med en och göra saker som man inte alltid vill så är det alltid en tanke eller glädje med det.  Jag är så otroligt glad för att jag har alla mina underbara vänner och tack för att ni finns där och gör dagen rolig och underbara och att ni lyssnar när man har något viktigt att säga även om det inte alltid är så intressant.

 

I LOVE YOU GILRS AND BOYS YOU ARE THE BEST FRIENDS IN THE WORLD AND  I AM SO HAPPY THAT I HAVE YOU!

 

Have a nice day!

 

evvis♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Det är bra att tänka så mkt som du gör, men man måste göra också, men det tycker jag du gör!! :) och allt du säger till mig stannar hos mig! jag går inte och säger det till nån annan! :) Jag hoppas också att du vet att jag bara skojar och jävlas lite med dig ibland för att jag tycker om dig så mkt!! Du är så härlig evve, kom ihåg det :)<3

2011-05-24 @ 21:18:30
URL: http://ericaslivtyp.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0