2011-11-17

Hej!
Denna dag har varit som alla andra Torsdagar förutom att jag sitter kvar i skolan fast jag har slutat. Sitter och väntar på Rebecka för vi ska fixa en grej till engelska redovisningen som viska ha nästa vecka. Dock vad det är hemligt. Resten av dagen ska jag plugga lite och läsa de sista sidorna i min svenska bok. Väldigt roligt men jag får skylla mig själv har man valt en plugg linje så får man plugga.
Imorgon ska jag göra något men vad det var kommer jag just nu inte ihåg.
På lördag ska jag vara i skolan för då är det öppet hus då ska jag visa runt och vara och pratat på samhälls programte.
Söndag ska jag jobba på dagen och sedan ska jag plugga.
Tänkte nu ladda upp en video på en låt jag verkligen stor gillar just nu med Maria Mena.


Hoppas ni gillar den ;)
Ne nu ska jag kolla vidare på datorn och vänta på sega becka.
hejdå
puss&kram skumbanan
evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0