22/11

FY vad jag verkligen hatar mjukisbyxor. Sitter just nu i det och inser hur obekvämt och varmt det är! Men ändå orkar jag inte byta om till något skönare. En sak är säker att om jag ska gå utan för huset åker de av direkt. Skulle inte klara en sekund ute i dem om det inte var nödfall. Sitter just nu och vill byta byxor men orkar inte riktigt. Jag känner mig som en gigantisk hippopare med luftröja (som jag gillar) med luvan på huvudet och sen de där hemska mjukisbyxorna. Vet inte ens varför jag tog på mig dem eller jo av ren lat het. Nu vet ni detta var tvungen fick ett utbrott på dem skulle gärna klippa i dem lite och göra något annat av dem. Frågan är då vad??

 

Idag har jag haft en ganska ointressant dag. Jag har haft en helt okej spanska lektion sen en håll timma då jag pluggade historia och kollade lite annat, sen hade jag naturlektion som handlade mycket om kvinnligheter och manligheter. Sen var det lunch och då var det korv inget evvis gillar. Sen blev det idrott som kände lite halvt seriös sen hem och då hamnade jag i soffan i några minuter och sen duschade jag för andra gången idag. Sen har jag pluggat och nu har jag tagit en liten paus. Sen ska jag läsa lite till sen slappa och åka och köpa ett Itunes card :D Och sen ska det köpas fixas låtar och göra min mobil lite roligare med ny musik.

Positiva saker från idag: Jag har lärt mig massor nytt i skolan, älskar min mobil, min vänner är underbara och jag ska köpa ett itunes card.

Negativt: Jag går runt i mjukisar som jag inte trivs i, jag är lat, lite feg som alltid och jag har en engelska redovisning att öva till.

 

Behövs bara läsa för den som vill ;)

Avslutande ord: Alla säger att ärlighet är det bästa och att man ska vara ärlig och det stämmer ju. Men det är ju lika negativt som positivt. Hur ska man kunna vara ärligt om man måste tänka sig för vad man säger då säger man ju ändå inte exakt det ärliga. Vad är ärlighet egentligen? Ärligheten är ju inte alltid det som gör folk gladare utan det sårar ju lika mycket. Själv tycker jag att man ska vara ärligt alltid och att man säger det man tycker men kanske inte det som sårar en mest. Man ska anpassa det efter personen eller saken. Men i längde så är det ju alltid ärligheten som gäller även om den är hemsk och negativ så kommer det något positiv ut av den.(Någon som håller med?)

Kramar
evvis♥


Ni är underbara brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0