Lördag men känns som fredag

Hej alla läsare!

Idag har jag inte fått sovmorgon och lördagar brukar vara den dag jag kan sova ut men inte idag. Idag blev det upp gång vid 8 sen vidare till skolan för öppet hus som ambassadör för samhälls programet så måste man ställa upp medan alla andra klass kompisar är lediga. Efter det åkte jag hem och sen somnade trötta jag i soffan och sen åkte jag ner en sväng med mor och far till stan. Det var min lördag det inte så jätte rolig kanske men helt okej.
Imorgon blir det ingen sovmorgon heller då blir det jobb igen och sen hem och plugga och sen fixa redovisning med becka och erik.
Och på måndag är jag ledig så skönt då ska jag soooovvvvvaaaa!!

Ne nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon.

Hejdå
Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0