Måndag!

 

Hejsan!

 

Just nu sitter jag i skolan och har svenska utan lärare och jag har gjort det vi ska så jag tänke passa på och blogga.

Idag är det skola som gäller och sen hem och göra lite plugg och sen slappa framför tv:n.

 

Igår var jag och jobbade och sen hem och slappa och sova hade endast sovit 4 och 1/2 timma mellan lördag och söndag. Det var väl behövligt.

 

I lördags så firade jag och becka och Erica våra födelsedagar med våra kära vänner. Temat på kvällen var "Galamiddag". Alla var riktigt fint klädda och kvällen bjöd på mycket prat och mys. Förresten vill jag åter igen tacka för de fina presenterna som bestod av bla. Pandora berlock, volym puder, bio check och mycket annat roligt ;)

En mycket roligt och mysig kväll.

 

Här kommer nu några bilder från kvällen:

Rebecka&Erica&Jag

Erica&Jag

Erik&Adam&Filiph

Josefin&Anna&Karin& de tre pojkarna&rebecka

Caroline&Jag

Rebecka&Erica&Jag&Johanna&Anna (seriös)

Samma gäng men oseriös!

Anna&Karin&Rebecka

Hela gänget utom anna

Johanna&Jag&Anna

Här kommer en bil på min egen påhittade "håruppsättning" som jag fick några hjälpande händer till. Av rebecka och erica.

 

kramar

evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0