Slapp fredag

Nu var det fredag igen och helg. Veckorna går så fort inte bra. Idag har jag haft en kort dag i skolan sedan drog jag med Anna och Erica till Rådhuset och fika.  Efter den mysiga fikan åkte jag hem och la mig i soffan och som vanligt somnade jag. Sen kom farmor och Molly (hund) och väckte mig. Sen har jag umgås med de och nu sitter jag här framför datorn och klagar på att vårt trådlösa har blivit väldigt segt. INTE ROLIGT ALLS! Får väl se om pappa fixar det. Resten av kvällen ska jag slappa framför tv:n det var länge sedan jag var hemma på en fredag kväll så det ska bli skönt. Fast om jag ska vara ärlig så hade jag nog hellre hittat på något det är så tråkigt hemma. Men men ibland måste man vara hemma också.  Imorgon blir det till skolan igen och jobba. Ska visa 96:or med föräldrar runt och sen även prata om samhällsprogramet. Sen på kvällen vet jag ej än vad som händer är lite sugen på att gymma så det kanske jag ska göra imorgon när jag är klar. På söndag blir det jobb igen men då på badet som vanligt och sen på kvällen ska jag nog träffa becka och Erik för att jobba på vår engelska redovisning. Sen på måndag är jag ledig då ska jag SOVA med stora bokstäver. Sen ska jag njuta av att vara ledig kanske hitta på något.

Annars är allt bra känner mig lite trött bara men det får jag ju skylla mig själv för. Om man går på natt bio och så när det är skola liksom. Något som inte vore fel skulle vara en utlandsresa till typ Karibien eller något. Jag är nu jätte inne på att åka dit men får dock vänta ett år om jag inte får med mig mamma förstås. Men det kan jag nog bara drömma om. Så jag får nog börja spara pengar och åka nästa år.

 

Ne nu ska jag fortsätta på min lista jag gör med 100 saker jag ska göra innan jag dör.

Ha det bra så hörs vi!

Kramar evvis♥

 

Ge mig sommar vill till kusten NU vill inte ja kyla!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0