Tisdag

Just nu vet jag inte hur jag ska hinna med allt det kommer nya saker hela tiden man ska hinna med. Även om det egentligen inte är så mycket men det är istället få saker som är större. Sen som den människa jag är så vill jag ju hinna med så mycket som möjligt och jag vill vara med på allt och inte missa något.

 

Igår så var jag i skolan från 8.00-18.00 inte roligt men vad gör man inte om man måste göra klart saker. Sen så gick jag och Rebecka och Filiph och Erik till rese och på vägen mötte vi ett gäng med huliganer som smällde saker och hade lysande skrämmande saker i handen och skrev för fullt. Måste erkänna att det kändes ett tag som att de skulle attackera oss. Men vi överlevde efter att tagit en omväg. Sedan när jag kom hem så pluggade jag spanska och sen gick jag och la mig redan vid 10. Det var så fruktansvärt skönt!

 

Idag har inte så mycket hänt än så länge. Klockan ringde vid halv 7 och då stod mamma i dörren och pratade med mig men exakt vad hon sa kommer jag inte ihåg var nog inte helt vaken skulle jag tro. Sen så fick jag tvinga mig själv upp efter 30 minuters snozning. Sedan så gick jag ut till bussen och där träffade jag Johanna så det blev en mysig buss tur med henne :D Sen så har jag haft spanska och nu har jag ett jätte tråkigt hål då alla andra i min klass har matte.

 

Ne nu orkar jag inte skriva mer…… Ni får ha en bra dag så får vi se när jag bloggar nästa gång!

 

Kramar

evvis♥

Ni är så sköna!! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0