Torsdag

Hej på er!

Hoppas alla har det bra själv mår jag jätte bra. Idag har jag haft en kort skoldag sen när jag kom hem la jag mig och slappade lite framför datorn. Sedan drog jag och min bror iväg till gymmet på han moped och själv träna jag afro så grymt roligt! Sen har jag slappar och ätit god mat. Imorgon blir det skola och startar dagen med en cykel tur med min kära vän Johanna. Sen Efter skolan ska jag nog hem och sen så blir det en kväll med Johanna och Anna. Jag är så sjukt sugen på att göra något ut över det vanliga något spännande men vad vet jag inte. Förslag tas gärna emot;)

För övrigt har denna vecka varit jätte bra samtidigt som den har varit jobbig. Ska även i 3 veckor i simmar vara simlärare i Hjo :D snacka om att jag blev glad när de ringde! Sen är jag skit sugen som jag skrev innan att hitta på något väldigt roligt! Men vet inte än vad spontant är oftast roligast tycker jag så man får väl se om det blir något rolig. Jag Johanna och Anna kan allt fixa något om vi vill ;) när vi minst anar det så händer det. Hahaha

Ne nu ska jag kolla klart på unga läkare och sedan SOVA!

Godnatt!
Evve❤


Kommentarer
Postat av: Angie

Wohooo grattis Evve!! Då lär du ju jobba med Jessica där i sommar i Hjo- hon ska oxå vara simlärare där i sommar! :D Pussss

2012-04-19 @ 21:28:11
URL: http://gelo.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0