Back in Sweden

Nu var man hemma igen! Lite skönt faktiskt men när man gick av planet i Sverige ville man tillbaka fyyy vad kallt!! Rom var underbart och vi har nu sett det stora och mest kända ställena men än har man mkt kvar att se även om man sett väldigt mkt. Det var verkligen en dröm resa som nu är uppfylld. Börjar nu checka av allt mer saker jag ska göra innan jag dör från min lista men än är det mkt kvar. Nu blir det en ny vecka med för mesta dels vänner och jobb. Det är aldrig fel med extra pengar!!!:D Ne nu ska jag sova och drömma tillbaka på allt jag varit med om under dessa fyra dagar! Det kommer ett mer detaljerat inlägg om rom när tiden finns ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0