sista dagarna på sommarlovet

Tänk att imorgon är min sista dag på mitt sista "riktiga" sommarlov. Lite tråkigt faktiskt, sen ska jag kastas ut i vuxenvärlden! Fast den delen får jag ta del av redan om två månader. Nu ska jag lägga allt krut på skolan och framför allt mitt körkort för jag ska ha det så fort som möjligt. Det är mitt mål detta år! 

Igår så var jag och the family runt och letade idéer och sen så blev det en tur till Skövdes stora godisaffär (har kommit på att i bloms släkten vet man inte vad normal mängd godis är utan det blir alltid över ett kilo varje gång). Sen så slappade jag resten av kvällen kände att det var lite skönt.

Idag har jag varit på Torsö och sedan i Mariestad och käkat och gått runt. Sen hamnade jag i soffan där jag stor trivdes och sen nu ikväll har jag spelat kubb med kompisar och äntligen träffat Becka och det blev en rejäl pratstund som avslutades med en bil tur med Erik. Och nu ligger jag här i sängen med datorn i knät och tänkte sova så jag kan komma upp i skaplig tid imorgon och sedan att jag kommer upp till skolan på tisdag. 

Så nu ska jag gå in på mitt sista år på Västerhöjd, ett sista år med SP3sk , ett sista år i "obligatoriska" skolan, sista tid som icke myndig. Men det är ändå nu när mycket slutar som livet börjar!!!!! så denna chansen ska jag verkligen se till att göra ännu bättre :D 

 

 

GODNATT

evve♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0