21 december någon jag älskar

Jag kan tyvärr inte säga att jag bara älskar en jag älskar alla (förutom människor som är taskiga mot andra och gör andra illa)men mest av allt älskar jag min mamma, pappa och bror. Jag vet  inte hur mitt liv skulle vara utan dem. De finns där i alla lägen och man kan skratta och gråtta ihop utan problem. De betyder allt för mig och de står ut med mig även om jag kan vara helt knäpp ibland och klagar och vad jag nu gör. Jag känner mig så trygg med dem och jag kommer alltid stå upp för dem och skydda dem. Vi förstår varandra! Utan er vore inte jag den människa jag är och jag vet att jag är dålig på att säga att jag älskar er men jag tror ni fattar det ändå det hoppas jag i alla fall. 
 
 
NI ÄR BÄST I VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0