22 december något jag inte kan vara utan!

Jag har mycket saker jag inte kan vara utan men något jag verkligen inte kan vara utan är tuggummi. Jag har det med mig hela tiden och om jag inte har något får jag lite smått panik eller så kan jag vara väldigt tyst för att jag är så rädd för dålig andedräkt för jag tycker det själv är hemskt att prata med någon som pratar med en som har dålig andedräkt. Och man kan ju inte kräva att någon annan ska luckta gott om man själv inte gör det så därför har jag jämt tuggummi. 
 
Sedan så kan jag heller inte vara utan min mobil!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Angie

Då lär du skaffa dig en tungskrapa så får du ingen äcklig andedräkt! Bästa munaccessoaren!

2012-12-24 @ 00:02:35
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0