Februari

Nu var det redan ny månad och snart är det endast 8 månader kvar tills jag blir 18!! Det går ju fortare än vad man tror. Just nu har jag webbdesign men vi har ingen lärare och jag är klar med det jag ska göra så vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska nog läsa lite historia så jag får så mycket pluggat som möjligt. Det var ganska roligt för jag har inte varit inne på min lånedator mer än en gång och så skulle jag gå in på FB då var det någon helt random människa som var inne och en facerape var lockande men jag gjrode inte det utan loggade bara ut det kändes för taskigt. Så jag loggade ut åt denna okända människa.

Annars är allt ganska bra håller på att bli förkyld så är ganska seg i huvudet och har lite små träningsvärk från igår. Men livet rullar på ändå och det är bara att se glad ut och göra det som krävs.

Ne nu ska jag hitta på något vettigt att göra.

Kramar
evvis♥

Kommentarer
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

VINN ETT JÄTTE FINT LOVE ARMBAND HOS MIG!!!!!!

http://lillaelins.blogg.se/2012/february/vinn-ett-fint-armband-hos-mig.html#comment

2012-02-01 @ 12:23:13
URL: http://lillaelins.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0