One day

Nu är snart en dag av klarad här i Stockholm. Det är en väldigt mysig stad men jag håller mig fortfarande kvar vid att Göteborg är bättre. Idag har vi shoppat lite och jag har även lärt mig att hitta. Det börja med att min mor och far leta runt men sen fick jag ta över och visa dem runt. Har hunnit med lite shopping idag och letande efter TOMS skor men inte ett enda ställe hade dem. Varken NK, sturegallerian, Åhléns eller andra övriga affärer. Får nog bli att beställa dem. Resten av kvällen blir det flöt och sen ska vi hitta någon mysig restaurang. Har idag köpt en blues och en korta och en berlock (som jag nämnde i förra inlägget). Imorgon ska vi åka runt lite här igen så får se vart vi hamnar. Sen på kvällen så tar vi tåget tillbaka till lilla Skövde.

Hoppas allt är bra med er. Vi hörs!

Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0