Söndag the end!


Hejsan!

Just nu sitter jag och busar med farmors och min fasters underbara hund. Hon är så mysig. Innan idag har jag varit med pappa och farmor och köpt present till min bror och innan det så har jag varit och jobbat. Det var väldigt jobbigt att gå upp tidigt imorses sov såååå skönt. Kan säga att min natt mellan torsdag och fredag var hemsk och väldig konstig. Fy det var en hemsk natt. Jaja det var då det men funderar fortfarande hur det var så.resten av dagen ska jag plugga lite på spanskan och sen vet jag ej mer. Har lite panik att det är skola imorgon:( fast man får tänk så här istället att om man börjar skolan fortare så blir det snabbare slut. Det är faktiskt snart bara ett år kvar till studenten :-D då ska jag jubla!!!!!!

Ne nu ska jag vara social.

Ha det bra!

evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0