Lördag!

Fy detta har varit en riktig slapp dag. Börja med att bli väckt då hela familjen ville att jag skulle med på gymmet. Så snäll som jag är ställde jag upp och det blev en rejäl genomgång av alla muskelgrupper. Sen när jag kom hem så duschade jag , åt och pluggade. Sedan så somnade och min pappa väckte mig genom att säga Evve vakna nu kl är 23.00 så det är bara att borsta tänderna och ta på pyjamasen och gå och lägga dig igen. jag satte mig upp i halvt panik över att jag sovit bort hela dagen och svarade NE , VA ?skojarn du elr ?? Lite halvt borta och så hör jag bara hur min bror kommer och också och skrattar. De ljög mig rakt upp i ansiktet för klockan var bara halv 5. Tänk om det hade varit sant då hade ju jag sovit bort halva dan :s tur att de väckte mig kan man säga. Så jag var inte så glad på dem sen. Resten av kvällen ha jag gått runt i mina leggins och mys tröja och kollat på tv och ätit grymt god mat som pappsen slängde ihop. Så nu är jag mätt och glad men rastlös!! Känner för att gör något riktigt roligt och mysigt men det blir det nog inte ikväll för evvis tyvärr det får bli tv och göra det bästa av kvällen :-)

Så var min dag ganska tråkig men ändå helt okej. Men lite fart och fläkt hade inte gjort något! Men men man måste ju slappa ibland med.

Kramar
Evvis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0