The world

Världen är allt konstig ibland och det är bara så! Vet dock inte varför men så är det tycker jag ;)
Idag har jag varit i skolan och avlsutade dagen med mitt sista natur prov for ever! Riktigt skönt att det nu är bara 2 lektioner kvar så kan man kryssa av den kursen. Fast jag är ju redan klar för jag hade min redovisning innan lovet så jag kan från och med nu bara sitta och lyssa. SÅååå skönt! Sedan efter skolan så drog jag och josse och Carro till gymet och körde ett rejält pass och till slut hamnade vi i stretch hörnan och det är alltid lika trevligt där med allt snack.... Sen när jag kom hem duschade jag och åt och nu sitter jag här sjukt trött och känns som att ögonen faller ihop när som helst. Men nu ska jag med min far till min underbara faster och sen ska det slappas ska ni veta. Imorgon är det en super kort skol dag och sen vet jag inte vad som händer mer.
Men nu måste jag dra så vi hörs!
Pöss på er!
evvis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0