Torsdag 12/01

Hej!
Just nu sitter jag här i min ensamhet och njuter av lugnet. Idag har jag fått en liten sovmorgon och sedan en kort skoldag med endast två lektioner. Efter det tog jag bussen hem i regnet och när jag kom hem slappade jag och sedan har jag gjort lite spanska och sen bakat chokladmuffins. Resten av kvällen ska jag kolla på lite skolarbete och sedan ska jag slappa framför tv.
Hoppas alla mår bra. Jag själv mår som vanligt bra men väldigt trött (skräll mig skulle nog de som känner mig säga). Livet just nu är verkligen som en bergochdalbana och jag har ett stort frågetecken över huvudet om ni vill veta. Jag har så sjukt mycket tankar och saker som jag skulle vilja ha svar på men de kommer jag nog inte få tyvärr. En del saker vill jag nog inte ha svar på egentligen men det mesta skulle man vilja ha svar på. Får väl se om svaren kommer fram inget jag direkt kommer vänta på för man kan ju inte går runt och slösa tid på det då kan man ju gå miste om mycket roligare och bättre saker.
Men nu ska jag göra något vettigare så vi hörs!
Kramar
evvis♥



weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0