V5

Haha vad rolig min statistik ser ut för antal läsare m.m. Den går som en berg och dalbana med stora uppförs backar och lite mindre nerförsbacke och nu har det bara gått uppåt den senaste tiden. ROLIGT!!!:D

Hej!

Just nu så har jag paus i mitt historia plugg och börja på min anamnes (hälsodeklaration massagen) vi ska ha e liten tävling och jag ska vinna den! Innan så har jag ätit och tagit på mig ett par leggins och mys tröja (sååå skönt). Innan det har jag gått en lång dag i skolan som innehöll mycket teori på morgonen till lunch och sen mycket praktiskt på eftermiddagen typ massage och webbdesign två kurser jag stor älskar. Det är tråkigt att det är sista terminen med de nu bara...... Skulle lätt kunna läsa dem ett år till. Fick även idag en låne dator även fast jag inte viste att jag skulle få det, gick upp till expeditionen för jag hade fått ett mail att min dator var klar men tydligen inte det endas som de hade till mig var en låne dator. Så jag fick nöja mig med det. Det är ju bättre än inget i alla fall fast jag har ju inget på den så jag är hellre inne på min egna hem dator.

Igår så slappade jag och på kvällen så var jag på  "Harispary" med Agnes. Den var faktiskt ganska bra, det var konstigt att höra allt på svenska för jag har sett filmen mer än 10 gånger på engelska innan. Riktigt mysigt.

Ne nu ska jag fortsätta plugga så vi hörs.

Kramar

evvis♥




Vill ha sommar nu så jag kan åka till kusten och gå i korta byxor och ballerina och bada utan att frysa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0