Ladda hela dagen lång

Godmorgon!

 

Efter att jag har jobbat nu så kan jag aldrig sova längre än 9 typ! Det är ju inte ens länge liksom och farm för allt inte om man jämför med tidigare. Jag kanske håller på att bli gammal för alla äldre gå ju upp tidigt. Ne fy vad hemskt!

Just nu sitter jag och uppdaterar min mobil och ska nog fixa lite nya låtar med såg att pappa hade laddat in ett Itunescard på Itunes så ;) haha! Resten av dagen ska jag ladda inför imorgon. Om jag ska vara helt ärlig så känns det inte som att vi ska simma imorgon. Kommer ihåg sist jag simma då var jag skit nervös och då åkte vi redan upp dagen innan. Men det är alltid så första gången man gör något men nu är det inte första gången så det är nog orsaken. 

För övrig så är det inte så åker jag snart till Rom och om ca 105 dagar fyller jag 18 :D Jag längtar sjukt mycket för då ska jag fixa mitt egna körkort direkt och springa ut på krogen!! Jag längtar efter den lilla frihet det sägs att man får. 

Ne nu ska jag snart äta frukost.

Ha det bra 

evve

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0