Mysigt så!

Just nu så funderar jag på om sova skulle vara bra nu;) kanske är dags fast om jag håller mig vaken 5 timmar till så har jag dygnet. Men det orkar vi inte. Kvällen avslutades med en god middag på mamma Mia med josse och becka. Därefter köpte vi massor frukt och choklad mums. Mycket prat och skratt. För en timme sedan följde vi josse till bussen och efter det stod jag och becka och prata om allt mellan himmel och jord utan för mig. Då plötsligt två killa stannade och fråga hur man kom till skara vägen ;) men jag fatta direkt att det var kontakten de ville ha de lyssnade inte direkt på beckas så duktigt förklaring utan en hare var roligare och de visste redan alla vägar haha;) haha så det nya hundtricket kanske är haretricket tänkte vi men inget vi gick på haha! Det var en mycket mysig kväll som borde göra oftare.

Godnatt kramar
Evvis<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0