Söndag= enorm plugg dag!

Just nu sitter jag och gör samhälls inlämning om högkonjunktion och lågkonjunktion och inflation osv. Efter det ska ja göra en dispossion(stavning?) i svenskan och sen ska jag nog börja skriva på min idrotts inlämning (träningsdagbok) medans allt är färskt. Roligt roligt!! åter igen livet på samhäll fast får ändå till lägga att jag gillar inlämningar mycket mer än prov. Så jag klagar inte så mycket på dem. Under allt detta plugg har pappa även lovat mig att vi ska övningsköra :D

För övrigt är allt bra tankarna snurrat på enormt och humöret går upp och ner. Är sjukt sugen på att gå på musikal!!! Vill se "West side sotry" igen och sen vill jag gå på "chess" (och för er som inte vet så kommer den till gbg i september till mars) och sen skulle jag även vilja se "dirty dancing" och "rome och julia" med MÅNS (om den går längre har inte koll på chinateatern så mycket). Jag har i alla fala bestämt mig för att jag ska se "chess" det är bara så!! haha så får väl se om jag får gå själv eller om jag får med mig något.

Igår så träffade jag två mysiga och underbara brudar vid namn Erica och Anna. Vi hade det allmänt mysigt bara och de kolla på melodifestivalen och då fick jag underhålla mig själv lite (mobil spel) tycker inte det är så roligt längre, det var bättre när man var lite. Sen så tog vi en promenix i vinter kylan och sedan avslutade vi kvällen med en jätte bra film.

Ne nu måste jag fortsätta om jag ska hinna klart så mycket som möjligt idag!

Kramar

evvis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0