Torsdag

Nu var det ett bra tag sedan som jag blogga och skyller på skolan. Vi har ett projekt på gång nu under tre veckor och imorgon ska det redovisas på engelska. Kan säga att jag är väldigt nervös redan tycker inte så jätte mycket om att redovisa på engelska ska jag väl erkänna. Sedan har vi en rapport som ska skrivas med. Det har varit en hel del att göra och hitta framför allt. Idag ska jag öva in det jag ska säga så jag kan så mycket som möjligt utan till (inte lätt).
Idag: Sovmorgon, skola, hem, öva,laga mat, öva
Imorgon: Skola, hem, till anna och sedan vidare på 18 års firande av kompisar.
Lördag: Slappa och sova ut!! sedan blir det kalas på kvällen för min kusin och hennes pappa.
Söndag: jobb
För övrigt är allt bra trött som vanligt men vad kan vara negativt när det är blå himmel och sol och idag när jag kom hem var det 16 grader i skuggan. Det är ju snart sommar!!!!! måste nog snart klicka hem ett par TOMS skor ;) som jag tjatar om det haha.
Föresten igår så släppte lindex en ny kollektion som jag hade fastnat för lite eller ett par shorts med prickar. Jag var bara tvungen att ha de så mamma fick slänga sig iväg och köpa de till hennes älskade dotter. Men inte nog med det när jag själv var på stan så gick jag för bi dena kollektion och då hittade jag en jätte fin sitckad tröja som jag var tvungen att köpta. Vilket jag gjorde ;) brukar inte så ofta handla på lindex jag har mina stammis ställen här i Skövde men denna kollektion var min stil på något sätt. Så fint!!!
Ne nu måste jag börjar med maten innan min familj hungrar ihjäl ;)
Ha det bra!
evve♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0