Halva livet skulle räcka!

Hej på er jag är så glad!!!!!!!! men trött......

 

Idag har det varit en lång skoldag och jag lyckades helt själv med en multimedia uppgift på en timma är grymt stolt. Har även fått reda på det där med att jorde skulle gå under 2012 21 december enligt mayafolket är wroooonnngg! det var en forskare som prata om det på tv:n idag och det ända är att det ska hända något nytt och i vårat fall blir det ett nytt år som vanligt för det är att deras cekel går ut och då måste de be till gudarna så får det något nytt alltså ett nytt år :D så alla oroliga människor ni kan vara lugna!!!!! 

 

Just nu har jag pluggat lite internationella relationer och övat på mitt svenskatal jag ska ha imorgon (jätte nervöst). Resten av kvällen kommer bestå av lite mer plugg och sedan slapp i soffan framför tv:n. 

 

Imorgon blir det skola och en redovisning i grupp och sedan ett tal helt själv. Efter skolan blir det hem slappa lite och fixa mig och sedan bär det vidare till att fira Anna som fyllde 18 i måndags. 

 

Jag har skrivit ett tal om mod och om en kvinna som kommer från Burma och kämpar för de mänsklig rättigheterna och ett demokratiskt Burma. Jag hoppas det är intressant och inte tråkigt så att alla somnar!!!!! det vore hemskt men skönt på samma gång för då stå man ju typ och pratar för sig själv men det negativa är att folk tyckte det var så tråkigt. haha! vi får se hur det går är i alla fall nervös!

 

Har märkt att den veckans blogg grej är att skriva 10 saker som man inte viste om mig så kanske ska följa det och göra ett inlägg med det. Min blogg har ju varit ganska död i ett tag så jag måste jobba igen det lite. 

 

Men nu vet jag inte vad jag ska skiva mer i detta inlägg så hejdå!!!

 

Ha en bra torsdags kväll och ni som är ute ta det lite lugn ;)hihi

 

evve

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0