igen då

man märker att skolan har rullat igång ja. Man glömmer typ av bloggen eller man tänker på den men orkar aldrig ta steget in. Jag hade tänkt lägga mig i sängen vi 9 men ni ser ju hur det slutade! jag måste lära mig för jag är skit trött på lektionerna och har ingen ork i kroppen och huvudet värker och en förkylning som aldrig vill ge sig. Kanske ganska bra exempel på att jag ska sova mer och tidigare.

Just nu öser regnet ner!!!!!! vill ha kyla och snö så man får ta fram vinterjackan.

Idag har jag föst haft körlektion (inte långt kvar nu) och efter det skola och sen hem plugga till morgon dagens psykologi prov. Efter det blev det sista körteorilektione.

imorgon skola.

Ne nu måste jag sova men nu vet ni att jag inte glömt boggen helt!!!

puss
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0