Lördag och 21 minuter in på Söndagen

Becka försökte blogga i fredags men det funka inte utan istället kom det bara upp två tomma inlägg. Jag har fortfarande problem med blogg.se appen. Mitt liv rullar på och om en månad minus en dag är jag 18, körkortet börjar närma sig, skolan rullar på, kylan har kommit, förkylning som inte vill ge sig, skola. Det är typ mitt liv just nu. Skulle egentligen har varit på utbildning idag men som vanligt stället svenska simförbundet in det IGEN! andra gången det är ju sjukt dåligt av dem. Vet inte vad jag ska göra, nästan som att man börjar ge upp lite men det får man inte heller göra. Nästa helg blir det Stockholm för hela slanten snacka om att jag längtar. Då ska jag försöka hitta lite höstnyheter tänkte jag. Har varit på stan idag en sväng vilket jag från början inte alls hade tänkt men min bror skulle shoppa och då hängde jag med och det kanske inte var det smartaste för jag hittade en tröja som jag stor älskade och då blir man bara tvungen att köpa den och då spelar inte priset någon roll tyvärr och sen fanns det bara en i min storlek kvar och då vågade jag ej chansa! Men jag är väldigt nöjd det blev en stickad marinblå med svarta inslag och knappar på ena axeln i guld färg från Tommy Hilfiger köpte den på sisters. Skönt med lön på tisdag!
 
Ne nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon och jobba men om man råkade somna en timme på dan och sedan drack mjölk med kaffe(nu tänker ni heter det inte kaffe med mjölk men jag har typ en cm kaffe och 10 cm mjölk och socker och då blir det mjölk med kaffe) så har man lite svårt att somna!! inte smart gjort av mig men men. Ne nu ska jag sova för klockan har passerat tolv. Jag måste vara störd men om jag lägger mig typ kvart i tolv då måste jag ligga vaken tills klockan är efter tolv för att jag ska kunna sova. Jag har allt konstiga idéer för mig ibland.
 
SOV GOTT!!!!
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0