-

Nio senaste: 
Senaste alkoholdrycken: Cider smak kommer jag ej ihåg
Senaste bilfärd:  I morses 
Senaste filmen du såg: Jag och film namn går inte ihop det var en romantiskt i alla fall
Senaste ringda telefonsamtal: Anna
Senaste bubbelbadet: Det var ett tag sedan 
Senaste spelade cd: Ingen aning brukar inte lyssna på CD det finns liksom spotify
Senaste resan:Utomlands:Rom, Sverige: Kusten(om det ens räknas typ mitt andra hem)
Senaste gången du grät:  Det minns jag inte kanske en månad sen eller något
Senaste måltiden: Lax med potatisk och sås

 

Sex vad: 
Vad åt du senast? Lax och potatisk och sås
Vad har du på dig just nu? mina underbara leggins, blå len munktröja
Vad har du på fötterna? svarta låga sockar 
Vad lyssnar du på just nu?Just nu lyssnar jag inte på något speciellt tv:n 
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? Godnatt <3 (från Anna)
Vad brukar du göra när du får tråkigt? Går runt och tjatta på min familj 

Fem var: 

Vart går din drömresa? Bora bora eller Jorden runt
Var är din mobil? På mitt skrivbord tror jag någonstans i huset i alla fall
Var har du köpt tröjan du har på dig? Ingen anning 
Var handlar du mest? Jag har inte ett ställe jag köper allt på utan allt är från olika ställen det beror helt på vem som har det jag säker. 
Var är din mamma just nu? Övnings kör med min bror

Tre ögonblick: 

Ett musikminne: När jag var liten och satt och spelade på ett litet leksaks piano
Ett sommarminne: Alla sommrar på kusten eller när jag äntligen fick åka till Rom

Ett skolminne: När jag var lucia inför hela skolan på hene kanske eller det finns så många. 

 

Två 3 stycken: 
Tre saker du alltid vill ha i kylen: A-fil, jucie och fetaost 

Tre saker du ska göra imorgon: skola, gå på pass på gymmet, plugga massor

 

En önskning:

Få leva ett grymt och händelserikt liv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0