Äntligen fredag igen!

Idag tänkte jag skita i allt som har med plugg att göra för jag tycker att jag är värd det. Sen tänkte jag åka och köpa lite godis eller lite ice-cream vi får se vad jag är sugen på. Men det ska i alla fall firas att rapporten är klar! Så nu är det bara redovisning och opponering kvar. Idag har jag haft två lektioner i skolan vi fick jobba hemma på sista så jag och Anna valde att ta oss ner till stan tidigare. Vi köpte present till Emelie och sedan köpte jag ett par shorts från Levie's. Så nu är allt jag behöver just nu inhandlat. Är lite sugen på antingen ett par rosa gant shorts jag hittad inne på Hennings eller en randig gant tröja men den finns dock inte i Skövde så får se om jag ska till Gbg snart. Jag kom nyss hem från stan och sitter nu soffan är så sjukt trött så ska slappa lite och invänta posten. Har ett viktigt papper som ska komma idag som måste postas tillbaka lika fort det kommer. Så måste hålls ögonen öppna lite. Det löser sig nog! Resten av kvällen ska jag bara slappa och göra det jag känner för kanske äta god mat. Vi får helt enkelt se vad kvällen bjuder på.

Imorgon ska jag göra lite plugg och så ska jag och mamma åka runt lite om vi hinner annars får vi göra det på söndag. Sen på kvällen ska jag och Anna till Emelie och sen kommer även några tjejer till så ska vi fira henne. Hade även tänkt gå på power imorgon kl. 10.00 så det blir ingen lång sovmorgon men jag ville köra det eftersom jag fick hoppa över det igår.

Söndag vet jag inte vad som händer mer än plugg kanske träna.

Ne nu ska jag se vad tv:n har att erbjuda!

Godeftermiddag!
evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0