Chill Lördag

Hej på er!

 

Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag bra är sjukt trött och skulle helst bara vilja sova men det finns så mycket att göra så det är bara att göra det. Värdet ute är inte så jätte lockande heller hade tänkt ta en promenad men jag vet inte om det blir av. 

 

Idag har jag tagit lång sovmorgon och efter det så gjorde jag mig i ordning och så for jag och mamma ner på stan en liten sväng. Vi kollade på smycken och väska till balen och sedan kollade jag om de skorna jag ha ha på studentdagen fanns kvar. Smycken hittade jag inget eller jo ett halsband men jag tänker inte lägga 2800 kr på något jag bara ska ha en gång så det blev inga smycken. Det finns typ inget heller men jag hittade ett äkta silver halsband här hemma som jag inte haft så mycket som skulle vara snyggt till klänningen så tror det kommer bli det. Väska hittade jag och det blev en svart som har en likadan detalj som min klänning har. Sedan skorna fanns kvar så de ska jag ner och köpa i veckan så är det gjort. När skorna är införskaffade är mina outfiter klara inför studenten så sjukt skönt eller jag väntar fortfarande på min balklänning som är på uppsyning men den har liksom varit på det i snart 3 månade och börjar bli lite orolig över att de kanske har gett den till någon annan och då blir jag FÖRBANNAD! Men då är det ju liksom upp till dem att fixa en likadan för jag har liksom betalt eller i alla fall halva. Resten av dagen har jag pluggat geografi som jag förstår nada av och sedan har jag pillat på min multimediaproduktion och det är inte så mycket kvar på den nu. Så när den är klar så är jag klar med min kurs vilket är skönt. Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på det blir nog min bästa vän soffan tror jag. 

 

Igår var det ingen skola men vi satt från halv 10 till halv 6 med vårat projektarbete och det var ju inte precis det roligaste man kan göra men det ska ju in om två veckor så då är det bara att kämpa på. Sedan körde jag ner mamma och pappa på stan och jag själv åkte vidare till Anna där vi åt god mat med hennes familj. Sen åkte Jag och Anna och kollade på Let´s dance tills vi väldigt spontant med Emelie och Helen och massor andra skulle bowlade. Jag var helt kass igår tur att tjejerna var spel glada så de kunde spela lite åt mig och få upp poängen annars hade jag varit typ hur långt efter alla andra som helst. Det där med bowling är inte min grej riktigt men förra gången gick faktiskt bra. 

 

Imorgon ska jag vara funktionär på simtävling då min klubb anordnar den. Så det blir en hel dag i badhuset men vad gör man inte för sin klubb och för att få intyget om att jag är färdig utbildat grund funktionär. Kommer nog somna gott på kvällen sen. 

 

Ni får ha det så bra!

 

evve

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Du var mer inspirerad förra gången ;)

2013-04-06 @ 21:39:55




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0