Då var det helg snart igen

Det blir ingen mer skola för mig denna vecka mer än projekt arbete imorgon. Vi ska gå igenom de sista på frågeställningarna hemma hos mig imorgon och sen ska vi börja på slutsatserna. Det börjar närma sig slutet på projektet nu och det är så grymt skönt. Idag har jag som vanligt haft en ovärd skoldag. Första lektionen var kl.08.00 imorses efter den gjorde jag lite plugg i väntan på att becks skulle bli klar med något prov. Sedan åkte vi hem och hemma så slappade jag och fixade lite små saker. Sedan åkte jag på min sista lektion som började halv 3. Multimedia är soft och roligt men lektionerna är så oseriösa men jag fick en hel del gjort ändå. Det är inte så jätte mycket kvar nu på min mulitimediaproduktion så det är skönt ska försöka göra klart den så fort som möjligt så slipper jag det sen. Efter skolan hämtade pappa upp mig så skulle vi hämta v60 på servicen och nu sitter jag här hemma igen och ska nog göra lite plugg och kanske träna senare sen. Känner för gym idag det blev en promenad i går på 5km det var riktigt skönt. Men idag känner jag för att bygga på mina "stora" muskler. Jag är så sjukt klen i mina armar det är som all min styrka hoppar ner i benen för i benen har jag styrka kan jag allt erkänna. Men jag tycker ben och mage är roligare att träna och det märker man för det är där jag är starkas, borde nog köra lika mycket armar så jag har börjat med lite mer armar, bröst nu så vi får se om det händer något. Ne nu ska jag plugga borde plugga geografi men multimedia är roligare så det blir nog det!

Ha det bra
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0