Helg

Hej!

Fy vad skönt med lite ledigt igen. Idag blev det en jätte kort och ovärd skoldag. Efter skolan så tog jag bilen hem och väntade på att mamma skulle komma hem. När mamma väl var hemma tog vi först en tur till Elins och sen stan mamma skulle hitta en outfit till studenten och jag skulle testa mil balklänning. Så nu hänger balklänningen inne på mitt rum och bara väntar på att få bli använd. Nu är mina outfiten klara och tider är bokade nu är det bara allt annat som ska fixas typ mat, dekorationer, skicka inbjudningar med mera. Man märker att det börjar närma sig nu. Ikväll ska jag träffa tjejerna och vi ska kolla på lets dance och hade bara allmänt mysigt.

Just nu känner jag för att lägga mig i en solstol under en strålande varm sol och sova. Fatta vad skönt! Jag älskar när man är utomlands och så lägger man sig på stranden i solen jag somnar alltid. Vågornas ljud får mig typ att koppla av och jag kan hur lätt som helst bara drömma mig bort. Det samma på kusten det är underbart att lägga sig på en klippa mitt ute i havet och höra alla båtar åka förbi och vågorna som slår mot berget. Helst ska man vara på en ö själva utan någon annan båt. Det gäller då att man åker ut med båten tidigt för annars hinner alla före det är lite tävling nästan.

Ne nu ska jag slappa lite!
Ni får ha det bra.

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0