Lördag 13/4

Hej på er!

Idag är det lördag och det betyder sovmorgon. Det var underbart skönt att få sova ut. Det är man inte bortskämd med precis. Idag har jag varit en sväng på stan och det blev ett par byxor och jag fick min bror till att köpa ett par jätte snygga ralph lauren skor tänk att han lyssnar på syrran. Sedan skulle vi luncha på Bishoparms men efter att väntat i 45 min och inte ens fått dricka och det var bara en servitör och massor folk så gick vi och då åkte vi till max istället men det var ju hur mycket folk som helst där så det blev till slut pizza. Sen har jag pluggat lite och slappat. Sen nu ikväll har jag kollat på film och ätit godis för mig själv för resten av familjen är ute och flänger. Men ska strax åka och hämta mamma och pappa. Så det var väl min dag det.

Igår: skola, gym, mys med familjen
Imorgon: jobb, sedan projektarbete
Måndag: skola, projektarbete
Tisdag: skola, utgång pga 50dagar till studenten LÄNGTAR!!!!

Ne nu måste jag hämta mamma och pappa!

ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0