Måndag

Fy vad trött jag är efter denna långa tråkiga skoldag. Jag längtar så sjukt mycket till sista veckan. Massor utgångar , inget plugg, roligt i skolan, förberedelser hemma och massor roligheter. Det ska bli en grym vecka trots att man redan nu kan garantera att man kommer vara sjukt trött efter den. Skit samma bara man har roligt så går allt! Idag var det min längsta skoldag nu mera halv 10-16.00. Efter skolan körde Anna hem mig och när jag kom hem låg mitt anställningsbevis på bordet och jag var nöjd med lönen för jag faktiskt lov att säga. Så jag skrev under och sedan har jag ätit och lagt på brevet på posten. Nu hade jag tänkt plugga lite men jag gjorde ganska mycket i skolan så ska mest fundera. Jag har äntligen lärt mig att använda skoltid till viktiga saker eller det funkar så länge man inte är hungrig, trött eller har noll motivation. Men det känns som jag i alla fall börjar se ljuset i inlämnings tunneln nu så!
Resten av kvällen blir det tv hade tänkt träna men kände att kroppen behövde vila lite efter mina två dagars hård pass. Det är liksom lika viktigt att kroppen får återhämta sig. Så det blev ingen träning får ta det imorgon istället.

Imorgon har jag sovmorgon till halv 12 tror jag eller 12 sen har jag bara två lektioner och sen ska jag hem och plugga lite och kvällen ska jag och Anna hitta på något men vi vet inte vad.

Onsdag är jag ledig hela dagen och då blir det nog lite plugg och så.

Torsdag kort skoldag och efter den ska jag plugga.

Fredag vet jag inte vad som händer mer än skola.

Lördag ska jag och pappa shopping Göteborg han har typ ryck på alla affärer här i stan för att de inte har det han söker så vi lär väl hamna på nk och då hoppas jag han äntligen blir nöjd. Jag har nog fått mina shoppings tankar av min far! ;)

Söndag blir det plugg sen vet jag inte mer.

Ne nu ska jag göra något vettigare så ha det bra!

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0